Några har redan dragit sig ur och är inte intresserad, några är det fortfarande och några har ej lämnat svar.

Dagarna rullar på som de ska. Nuförtiden sker allt lite på rutin.

Dottern väcker mig någonstans mellan 06.00 och 07.00 Pigg som bara den och med energi på 200%. Man ska inte klaga för hon vaknar alltid *bortsett från extremt ovanliga dagar* som en solstråle. Pigg, alert och glad, skönt det är någon som är på hugget. Jag däremot har under det senaste *snart 1,5 åren* blivit morgontrött. Och det är inget jag skall skylla på henne om, men jag har bara hittat det mysig i att ligga kvar en stund i sängen..

*Skönt man får glömma det var morgon, när man fått ut fötterna från täcket.

 

Sen fortsätter dagen i 200 knyck. Och oftast något sådär på rutin.

Synd bara att allt inte alltid faller som man vill, som nu. Lite saker som får skjutas upp men men, det löser sig. Den som väntar på något gott. Och jag får glädja mig med att det i alla fall inte är någon snö.. *just nu.. Men de säger att våren är på väg. Och jag har varit med om att det snöat på skolavslutningen.. haha, positiva lilla jag..

 

Nej nu håller vi tummarna extra hårt för Gården, det andra huset med, men mest för just gården.

Några har redan dragit sig ur och är inte intresserad, några är det fortfarande och några har ej lämnat svar. Skönt va? Så hoppas på en budgivning i slutet på nästa vecka. *Hoppas vecka 10 skall bli vår vecka. Den veckan som man kan börja planera framåt igen.

Eller visst vi planerar. Och visst har det kommit lite i mellan som gör att man får skjuta på andra saker. Och visst har vi lösningar och alltid en plan B, men självklart är slutmålet detsamma.

Ibland är vägen bara lite krokigare och ibland får man ta en senväg runt ett hinder man ej kom förbi. Men allt löser sig, på ett eller annat vis. Och bara man har för vana att flyttar den ena foten framför den andra.

Så då kör vi snart på en ny dag… IMORGON!

 

 
 
KLOKA LILLA HÄST