svår allergi....

Jag har allergi, både astma och en allergi som inte blivit namngiven av någon känd eller mindre känd läkare eller forskare. Denna Allergi är därmed inte bekräftad utåtset, men jag tror många med mig lider av den. Men med olika åkommor som resultat.

Astman kan jag leva med, eller iallafall behandla MEN:......................

Allergin visar sig i: Ilska, irritation, dåligt humör, dålig sömn, utslag och ja, så får jag otroligt mycket mindre trevliga önskningar och förhoppningar som man igentligen inte borde önska. Eller hoppas på.. Men det är fullt normalt och tillhör sjukdomen i sig.

Allergin är mot: Extremt pundade människor. Som är egotrippade, allmänt själviska, framhäver sig själv som bättre och mer betydelsefull än andra människor. Dessa människor snackar gärna goja och tycker att de har rätt att göra vad de vill, hur de vill, NÄR de vill. Vare sig någon annan kommer ikläm. Dessa människor har även ett levnadssätt som utmärker sig, de beter sig ofta som om de är de enda levande varelserna, samt de är störst, bäst och inte minst vackrast. Och om det finns någon annan partikel i närheten så måste de höra dem. Dessa människor har även tendens att ha andra egna sjukdomar.

*som oftast inte är fullt bekräftade mer än av den mer funtade människan, eller partikeln. Eller what so…… etc.

Jag önskar det fanns någon medicin mot denna allergi. Som kunde dämpa mig och mina åkommor av detta, eller bara dämpa den som utlöser sjukdomen…