Grattis på mig!

Grattis på mig,
då blev man tydligen 1 år äldre.
Går in på mitt 27 levnadsår. Och hur känns det?
Hur ska det kännas? det känns ju likadant som igår och dagen innan det.
 
tack o lov så blir man inte gammal bara så. Bara för att siffran blir en mer.
Tänk dig, en som är pigg som en mört 79 år gammal, och dagen därpå fyller man 80 år och då
direkt käpp och krokig rygg. lite mer krämpor än dagen innan.
 
Iof rätt skönt då vet man, vid det datumet går det sedan utför. Men och andra sidan?
 
Haha. Ne nu fortsätter vi som innan. Blickar framåt.
Detta är året då bygget kommer helt igång,
jag blir tvåbarnsmor och vi fortsätter åter ner till varmare breddgrader.
 
Hurra för mig!
 
 
lilleman som är beräknad 19/9 2014
 
Elly älskade hjärtat alias vanilly/greta. 29/12 2012
#1 - - Christine Stenkula :

Grattis i efterskott till dig (^) (g)

Svar: Tackar tackar :)
Johanna Karlsson

#2 - - Christine Stenkula :

Grattis i efterskott till dig (^) (g)