Höga tankar...

Efter tre proppfulla veckor, efter en vår som varit utan dess like: med allt från himmel och jord.  Så nu ska jag väll kunna ta tag i detta igen? MEN ”man ska inte tro fullt ut på allt som skrivs på nätet, eller i tidningarna” men jag skall göra ett tappert försök, åter igen…

Vi har tagit oss igenom vårt bröllop, utan några större misstag, eller tragedier..?? You tell me?

Ett bröllop som lyckades genomföras, trots att planeringen blev lagt till den senare delen av tiden *host* Fröken sista minuten punkt com? Tack åter igen för allt, för all hjälp med allt osv osv osv.. För oss brud och gum blev det lyckat. Vi var glada och kunde även spendera första natten ensamma (på över 2,5 år) och dessutom på hotell. Vilket lyx!

 

Utan att skryta så har dagarna varit så fulla med saker att det nästan svämmat över genom öronen att bloggen inte hunnits med, vissa har haft överseende med detta och även besökt bloggen med jämna mellanrum, för att troligast bli lika besviken (Ja, jag har höga tankar om mig själv) på att inget skrivits.. . Men har det inte varit det ena (huset, barnen eller djuren) så har det varit det andra (Vänner, planering, bröllop med mera och åter mera) Och jag har aldrig haft så lite tid som nu i Italien?. Men mest på gott måste jag nog medge, för jag tycker verkligen om när det är ett i ett i ett hela tiden, det är då jag är som mest skärpt.

 

Nu så nytt kapitel på livet, Nu som gift och fortfarande som tvåbarnsmor, och jag tror verkligen att jag älskar livet!