Brev till min kära kropp..

Kvinnokroppen är tydligen gjord för att vara gravid, för att föda barn, det är därför inte mannen gör det.. *eller?
 
Brev till ,min kära kropp...
 
Kära kropp:
Du tyckte tydligen inte viktuppgången, fog lossningar, diskbråck, ischias, ryggont, ont ner i fötterna, känselbortfall, trötthet etc räckte?
 
Tack så mycket att vi nu även får lägga till bristningar i huden.. Det känns riktigt, riktigt bra *läs ironin kära kropp*
Som om du inte tyckte att det övriga räckte. Men varför inte?
Har vi missat något?
Eller kompenserar du bara för förra gången?
 
Om vi nu har det kan du väl skicka ett sms, mail, brev eller bara ringa och förvarna om du kommer på något mer den här sista månaden. Eller varför inte, jag vet
ÖVERASKA MIG...
 
 


Nej jag är inte bitter... Och ja, det är väl självförvållat.. *delvis, inte är väl bara jag den skyldiga?
 
Men lilla knodd där inne, du är så välkommen nu! när som, helst igår.. men vi väntar på dig.
Och kära kropp. Jag förutsätter att  du går tillbaka till det du varit.
Att du passar på att läka dig själv och sedan ser till att jag även i framtiden gör lite nytta...