Så mycket som händer att man inte hänger med?

Allt rullar på så extremt fort just nu.
Bortsett från den där graviditeten som aldrig tar slut *känns det som..
 
Igår missade vi en viktig tid på dagen. Så får börja dagen med att:
  • ringa,
  • krabba,
  • byta till ny tid
  • och så vidare,
  • så vidare.
 
Ska även:
  • ringa och boka tid för att kolla ett fult *enligt mig* märke som stör mig extremt mycket. Men vi får se vad de säger om någon timme eller så...Men brukar få min vilja igenom...
 
Sen i övrigt så rullar väl dagen på som vanligt,
  • men troligast är väl att inte ens hälften orkas med. Börjar verkligen känna mig otymplig och trött, känns tungt och det mesta är extremt ansträngande.. *så är det väl, såhär på sluttampen..
Nu tar vi bara en dag i taget.
 
 
En sak som slog mig. Det kommer nu bli första gången *troligast, peppar peppar.* sedan 98 som jag inte kommer stå som ägare på någon häst... *känns mycket lustigt...
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Bilden tagen här, känner igen stenarna.. 😜

Svar: Är du sääker :P hehe, klart den är :)
Johanna Karlsson