solen skiner!

God morgon voffeldagen, hoppas du inte blir allt för ledsen. Men hade tänkt skippa dig helt idag. Inte för att jag inte tycker om dig eller så, men mest för att grädden är så förba**at dyr här. Samt att jag faktiskt inte har någon större lust att köpa ett voffeljärn bara för att du ska bli glad, men främst för det förstnämda....

Jag hoppas du kan ha överseende med detta, så får jag återkomma en annan dag. Dock är det då troligast inte din dag, men vi kan ses ändå. Känns det okej?

 

God morgon. Vi har haft sådan där tänder är på väg natt. Har börjat känna igen dem nu, efter att dottern fått 5 tänder dvs. tänder och gubbens tänder kom för minst 100 år sedan. *så vi känner oss idag.. . Natten har bestått av feber och allmänt bökande samt att inte kunna få ro. *ingen av oss. Jag i alla fall får tacka alvedonen för sovmorgonen jag och Elly fick.  

Nu ska vi fånga** denna dag, eller traska oss igenom den åtminstone… hehe solen skiner!!

#1 - - Klara:

Hej! Såklart skickade jag fel recept till dig! Men nu har jag lagt ut en inlägg med receptet du sökte på min blogg! Ha det bra!

Svar: Tackar tackar :) ska in o kika på det..
Johanna Karlsson