Det är kärlek!

Pappas:..

Jag trivs verkligen i att gå i min (blivandes) mans jeans, eller kläder rent generellt. Och så tycker jag att mäns kläder är snyggare. (Inte lätt när man har en kropp likt en man) För former, vad är det?

I alla fall: Så har jag för vana att ta min mans kläder. Men pinsamt är det när dottern snart två år står och pekar på byxorna och säger PAPPAS, PAPPAS… *Jo jag vet.. Pappas, men hur kan hon komma ihåg det?

När jag lånar hans solglasögon – PAPPAS.. hmm.. joo har koll på det med, tröja, jacka etc etc.. Riktigt imponerande men känns även pinsamt på något sätt. Men ändå trivs jag i hans kläder…

Jag älskar verkligen min (blivande) man, och som är far till mina två helt fantastiska barn. Och tänka sig, han  blir inte sur för att hans gaderob minskar (inte vad han sagt till mig iallafall) Det är kärlek det...

 
#1 - - Anonym:

💕👍