Hjärtklappning...

Det är underbart när allt bara rullar på, det är lugnt i flocken, dräneringen på utsidan mot åkern är gjord.

 
 
 
 

Under veckan ska jag även hinna med att gå med trimmern, samt att gräva och sätta lite staket så inte fåren äter upp träden mer. *dom är något ”naggade” på, och jag skulle önska att vissa av dem iallafall sätter frukt nästa år.

 

Vi *jag och grannfrun har börjat gå igenom detaljer för bröllopet, det är mycket då vi kombinerar lite Svenskt och mycket Italienskt. Lite smågrejer man inte tänkt på. Vi kollade även på hennes bröllop och allt, *hann få några hjärtklappningar o kände mig stressad. Av att kolla på någon annans bröllop, hur ska detta sluta…

Men jag längtar och ser fram emot det…

 

 

#1 - - Julia Müller-Sandvik:

Bröllop är inget att ha hjärtklappningar för, det är ju världens trevligaste tillställning. I princip ALLT kan gå fel utan att det förändrar det faktum att det kommer vara den mest kärleksfyllda dagen i livet. Mitt bröllop var kaos och jag minns tillbaka med ett sådant lugn att jag inte fattar hur det riktigt gick till. Men tro mig, vi hade kaos och det var ändå perfekt :)

Svar: så underbart skönt att höra :) man är ju ändå rädd för allt som kan/kommer gå fel, o veta att det snart är dags, eller snart och snart men tiden går ju så fort ...
Johanna Karlsson