Livet på 30 kvm (Knäckebröd)

Under en minut, kanske mer liknande 30 sekunder…

Anni : Ditt te ser godare ut än mitt, För sött… (te´t )

Johanna : Inte heller har du lärt dig smöra knäcket på rätt sida…

Anni : Jag kan ta det om det ej passar.

Johanna: Mummel.. (Hmm det passade visst…men det sa jag självklart inte, men det är tanken som räknas va)

Anni: JAG har smörat på rätt sida (knäckebrödet dvs) långt innan du ens var påtänkt…

 

(Livet på 30 kvm)

 

Dagens fråga : Vilken sida är rätt sida att smöra knäckebrödet på? MIN eller Annis?

 

 
#1 - - Christine :

Vilken lägenhet har ni om ni bara har 30 kvm?
Angående knäckebrödet spelar ingen roll vilken sida 😊😊

#2 - - Christine :

Hej vilken lägenhet hyr ni om ni bara har 30 kvm?
Angående knäckebröd tycker inte jag att det spelar någon roll vilken sida man har smöret på 😊😊

Svar: haha blev bara skrivet 30 kvm :P hehe, har inte måttat upp den haha :Dkalas :D det är rätta takter det, huvudsaken är kanske att man iallafall har smör på den? :P
Johanna Karlsson