Förberedelser:

Förberedelser:

Tanken slog mig igår *och nej det gjorde inte ont* att jag inte hittat bröllopsklänning än. Jag har inte beställt kläder till barnen. Ringar, dukar, bordsplaceringar och bröllopsboken kommer att beställas sinom sin tid. Men klänningen.. Jisses..  Tur vi har valt färgtema i alla fall, eller har vi?

Jag vet precis hur den skall se ut, *i mina tankar* sen att den skall finnas i butik med för inköp är ju en annan del, och att jag faktiskt inte tänker lägga ut någon sådär onödig summa på en klänning som dessutom skall bäras en gång och troligast kommer ha kladdiga barnfingrar i kjoltyget i slutet av kvällen. Eller en o annan vinfläck? *kommer troligast bli oundvikligt med två små barn som gärna vill hänga på en.

Skål och lycka till?

Sen allt annat, nu är det över 6 månader kvar, men allt tar sin tid. Och tid är inget man har i överflöd direkt. Inte just nu..

Så mycket annat som står före i kö…

Men man kan inte annat än att längta…