Tranquilla...

20150101

Här med säger jag upp min ordförande plats, samt medlemskapet i Falska förhoppningsklubben. Tackar för de år jag fått förtroende av er att leda denna klubb… Nu överlämnar jag detta till någon som behöver det bättre..

 

För ”många” dagar sedan…

Vi har hunnit med Mac Donalds den 24/12, jul, långtidsfirande? Födelsedag, Nyår. Årsskifte som inleds med jordskalv och jordbävningar,  samt några extra dagar med ovanlig kyla på det. Med det vill jag säga att egentligen har inget ovanligt hänt.

Året 2014 har varit händelserikt, tackar för det. Se världen sa dom, det är underbart att resa sa dom.. oo ja, det har vi gjort. Italien – Sverige – Norge - Sverige – Italien… Gör om gör rätt… (det positiva är att jag insett att det finns lättare sätt) Gör om gör rätt..

Har i alla fall efter en extremt jobbig graviditet fått en fantastisk son,  Elly har blivit storasyster, nu hunnit bli två år.. tiden går så fort… Och jag något extra grått hårstrå.

Huset som redan såg ut att ha sett bättre dagar, ser idag mer ut som en ruin från något av alla världskrig. Skrivit kontrakt för att få något gjort.. Eller hur?

Om du inte tycker att du har tillräkligt med arbete eller problem, påbörja ett projekt i Italien.. eller köp en Saab (hehe) Kan bli en intressant resa..

Vad har jag lärt mig? Inte ett skvatt… Skulle jag göra om det?  Absolut

2015 Vad har du att ge? Ibland undrar jag om någon högt uppe bara jävlas.. Ser fram emot en mer stabil tillvaro, för allt och alla. Ser fram emot att något blir gjort, blir klart. Jag är ju svensk, Tranquilla existerar ej.

 

tummen upp på den!